2 Nisan 2014 Çarşamba

Miss.Poine: Miss.Poine'nin 1. Yıl Çekilişi ♥

Miss.Poine: Miss.Poine'nin 1. Yıl Çekilişi ♥: Herkese Merhabalar, 22 Mart blogumun doğum günüydü ve 1. yılımız için bir çekiliş başlatmak istedim. Paleti sizler için sipariş vermiştim...



Miss.Poine'nin 1. Yıl Çekilişi ♥

Herkese Merhabalar,
22 Mart blogumun doğum günüydü ve 1. yılımız için bir çekiliş başlatmak istedim. Paleti sizler için sipariş vermiştim ve içerisinde sadece 1 far kargo esnasında hasar görmüş. Bunun için blogumdaki izleyici arkadaşlarımın da fikirlerini aldım ve hepsi bunun sorun olmayacağı yönünde fikrini belirtti.


Uğur Böcekli Tuzluk
SPF içeren Gloss
Maskara
Islak mendil, peçete 
Far-Allık-Bronzer-Ruj-Kapatıcı içeren 78'li Makyaj Paleti. 
Yeşil ve Siyah Flormar Göz Kalemi
Hobby Böğürtlenli Krem
Kutumuzu süslesin diye ayıcık aldım. Anahtarlığınıza takabilirsinizde :)


Paletin Jelatini ve koruma kabı fotoğraflarda görüldüğü üzere açılmamıştır.Farlar sedefli, simli, mat olarak farklı yapılarda. Üzerindeki koruma kabını çıkarmadığım için renkler, özellikle allıkların ve farların güzelliği pek belli değil. Ben çok ama çok sevdim. Aynı markanın 120li far paletini ve kapatıcı paletini kullanmaktayım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder